KonkretnePropozycje&FotoSzukamPoznamSpotkam
OpisHej jak w tytule. Odpowiem na każdą wiadomość. Więcej o mnie Ja MŁODY  25-30 LAT Otwarty na ekspery
Rozmiar sprzętu: 16

Uni otwarty

Napalony
Uni otwarty
OpisJs rozpakony zadza sexu I, abaw m+m moze j3szcze mi mi trojkat otwietam sue na fane propozyxcje pisz
Rozmiar sprzętu: 18

Szuakm

Na Teraz
Szuakm
OpisChętnie spotkam się na coś więcej..nie mam lokum ani auta..Pisac Do 50 lat ??Obciagne I tak dalej 
szukam mlodego
Opisszukam młodego szczupłego do 24l na spotkanie mozliwy sponsoring, pisac ze zdjeciem i skad jestes
Uni szuka starszego
OpisPoznam starszego m po 50 do regularnych spotkań.
Szukam Pas/Uni z transportem
OpisSzukam pasywa, lecz każdy kto będzie przejeżdżał niedaleko Leicester to obciagne, również chce pierw
Rozmiar sprzętu: 17
DWOCH AKTYWNYCH DLA MLODEGO
OpisDWOCH FACETOW AKTYWNYCH  SZUKA MLODEGO CHLOPAKA DO ZABAW/ ZNAJOMOSCI/ UKLADU   MY 35 I 33 LATA Z
Rozmiar sprzętu: 18
Młody szuka starszego.
OpisHej,  Jestem młodym, zdrowym, szczupłym chłopakiem. Jak byłem mały mój ojciec pracował na wyjazdach
Rozmiar sprzętu: 17

Birmingham i okolice

Początkujący
Birmingham i okolice
OpisHej :) szukam miłego faceta na spotkanie gdzie mogła bym w sukience na obcasach uklęknąć przed nim i
Rozmiar sprzętu: 15

Szukam kolegi lub pary

Początkujący
Szukam kolegi lub pary
OpisSzukam kolegi do okazjonalnych zabaw bez zobowiązań, lub pary zainteresowanej trójkątem mmk. Ja bi z

Nowe znajomosci

Początkujący
Nowe znajomosci
OpisCzesc, jestem poczatkujacy, Jesli jestes z okolic Suffolk lub Essex odezwij sie.
Rozmiar sprzętu: 15

ZROBIE LODA

Szybki numer
ZROBIE LODA
OpisElo ZROBIE LODA ZA FREE FAJNEMU I ZADBANEMU KOLESIOWI . TYLKO KONKRETNI I ZDECYDOWANI.  LOKUM MAM .

Najnowsze ogłoszenia

Trans pozna pana 40/65lat Aktywa

Witam 
36 letnia trans…

Trans pozna pana 40/65lat Aktywa

Witam 
Jestem 36 letnią CD…

Szukam sponsora

26 lat 168 wzrostu…

Teraz

Szukam na zaraz kogoś kto…

Na teraz

Hej siemka szukam kogoś na…

Kumpla na lody

Normalny facet nie budzacy…